M E R C Y F A L L S - fantasy szerepjáték
Leírások

Az alábbi menüpontok információit mindenképpen olvasd el, és ha ennek ellenére is segítségre lenne szükséged, ne félj feltenni a kérdésedet a chatben! A saját kétségeid eloszlatod, a mi munkánkat pedig megkönnyíted ezzel, így mindenki jól jön ki belőle.

Ha nem tudod, mi is ez...
A fórumos szerepjáték (röviden FRPG), vagy „szöveges alapú online szerepjáték” a szerepjátéknak azon formája, melyet a játékosok egy fórumon játszanak le, egyesítve a szerepjátékot a „közös regényírással”. Az ilyesfajta játékok esetén nincs kockadobás, a rendszer általában vagy nem létezik (freestyle játékok) vagy nagyon le van egyszerűsítve. A játékok változóak, néhány játéknak csak mesélő felügyeletével lehet játszani, néhánynál viszont teljesen szabad stílusú, és a mesélő opcionális.
A játék úgy folyik, hogy az egyik regisztrált felhasználó leírja hogy a karaktere mit mond és mit csinál (vagy egy főszereplőt lehet irányítani), és vagy egy másik játékos válaszol rá, vagy egy mesélő. És ez így folytatódik egészen a „kaland” végéig, vagy míg a 2 karakter elköszön egymástól. Az fórumos alapú szerepjátékokról így általában el lehet mondani, hogy szöveges alapú online szerepjátékok, életszimulációs elemekkel keverve (de természetesen a szöveges alapú játék határain belül).
 
Wikipédia
Mercy Falls

Mercy Falls egy egészen aprócska város az Egyesült Államokban, Minnesotában. Nincs sok dolog, amivel magára vonná a figyelmet, csendes környék, semmi érdekes nincs benne egy átlagember számára, a legtöbben csak átutazók errefelé. A várost kertes házak tarkítják, nemhogy felhőkarcolóknak, de még kisebb paneleknek sincs nyoma; a családosok és nyugalomra vágyók Paradicsoma.
A városszéli házak udvarai a környező Boundary-erdővel határosak. A többi környékbeli erdővel hasonlatosan itt is viszonylag sok vadállat él, előfordul róka, jávorszarvas, erdei nyulak, mégis a városhoz leginkább közelmerészkedő faj a farkas, amikből jókora falkával rendelkezik a Boundary-erdő. Éghajlata tipikusan kontinentális: míg a nyarak melegek, a telek hidegek, jócskán fagypont alá esik a hőmérséklet, az éves hőingás nagy.
A legközelebb eső nagyváros, Duluth, nagyjából 15 kilométeres távolságban található, könnyen megközelíthető mind autóval, mind pedig tömegközlekedéssel, és bizonyos időközönként elengedhetetlen is a felkeresése, ugyanis Mercy Fallsban a hivatalos ügyek intézésének minden formája nem kivitelezhető, ráadásul egy-egy nagyobb vásárlás vagy szórakozás alkalmával el kell hagyni a város határait.

Játszható fajok

Emberek


Mercy Falls átlagos lakói többnyire boldog tudatlanságban élnek a környező erdő farkasfalkájával kapcsolatban. Megszokták, hogy a szomszédságukban farkasok élnek, akik többnyire egészen addig teljesen békések, amíg nem nem éreznek veszélyt, így nem is bolygatják fel az életüket, amíg nem muszáj. Felkelnek, elvégzik a napi kötelességeiket, esetleg egy kis szórakozásra is jut idejük, aztán lefekszenek aludni, majd újrakezdik az egészet másnap - azaz, teljesen mindennapi életet élnek.
Az is lehet, hogy tudnak a vérfarkasok létezéséről, akár régi barátok vagy hozzátartozók is. Viszont ez egy olyan dolog, amiről senkinek nem szokása boldog-boldogtalannak beszélni, hiszen könnyen bolondnak nézhetik őket, és egy kisvárosban hamar terjednek a hírek.
 
Harapottak
 
Emberek voltak, és azok is maradtak, ők is teljesen mindennapi életet élnek. De mégsem egészen átlagosak.
Valaha megharapta őket egy vérfarkas, ám még azelőtt, hogy első alkalommal bőrt váltottak volna, valami miatt olyan magasra szökött a lázuk, ami halálközelbe sodorta őket. Ez az esemény megállította egy ponton az átváltozás folyamatát.
A fizikai mivoltuk megmaradt, azonban belül bennük is feléledt valami, amit előhozott az első jeges fuvallat. Ők is értik azt a telepátiát, amivel a vérfarkasok kommunikálnak, mi több, szintén használni is tudják a hidegebb évszakokban mind a farkasokkal, mind egymás között. 
Bár gyakran nem azonnal, de előbb-utóbb mindenki érzékeli a benne lezajló változást, ugyanis kezdetben nem tudják irányítani a képességeiket. Emiatt kicsit megzavarodhatnak, de amint helyreteszik magukban a tényeket, a lehetőség a kezükben van. Csak rajtuk múlik, élnek-e vele. Ezen kívül nem mindig tudják pontosan, mik is ők, azaz nem feltétlen fordul meg a fejükben, hogy ez a harapástól van.
Bár nem olyan gyorsan, mint a vérfarkasoknak, de nekik is hamarabb begyógyulnak a sebeik, mint az embereknek, és legfeljebb halvány heg marad utánuk. Ha nagyon figyelnek, képesek az érzékeiket is kicsit erősebben használni, így sokkal jobb lehet a szaglásuk vagy a hallásuk, de olyan szinten sosem, mint egy teljes értékű vérfarkasnak.
Az a veszély nem fenyegeti őket, hogy pár év után fel kell adniuk az emberi énjüket. Egy újabb harapással vérfarkassá lehet őket változtatni. - korlátozottan, engedéllyel igényelhető! (már csak férfi karakter kérhető)
 
Vérfarkasok
 
Két életet élnek: emberit a nyárban, állatit a télben. A legtöbb sztereotípia a Holdról csak egy jól hangzó mese, annál inkább van köze az átváltozásukhoz a hőmérsékletnek.
Maga a kór harapással terjed - ha egy vérfarkas megharap egy embert, az is vérfarkassá fog változni. Eleinte, amíg a szervezetük nem szokik hozzá az új állapothoz, néhány fok változás és pár masodperc is elég, hogy átváltozzanak farkassá, vagy épp vissza emberré. Ez a stádium körülbelül egy-két hétig tart, aztán a szervezet beáll normálisra.
Innentől kezdve meleg időben emberek maradnak, aztán ahogy beköszönt a tél, bőrt váltanak, és tavaszig vissza sem tudnak változni. A fiatal vérfarkasok még több időt tudnak kint tölteni a hidegen, és a hőmérsékletnek is alacsonyabbnak kell lennie az átváltozáshoz, mint idősebb társaiknál, és szinte az első melengető napsugarak is elegek ahhoz, hogy újra emberek legyenek. Ahogy telnek az évek az első harapástól számítva, egyre érzékenyebbé válnak a hűvösre, és egyre több időt kell minél nagyobb melegben tölteniük, hogy visszakapják igazi formájukat. Körülbelül tizenöt-húsz évig tart ez az állapot, aztán annyira megromlik, hogy soha többé nem tudnak visszaváltozni emberré, és farkasként élik tovább az életüket.
Sebeik mindkét alakjukban sokkal gyorsabban gyógyulnak, mint az embereké, azonban amíg a seb vérzik, nem tud regenerálódni. Amint a vérzés elállt, testük azonnal öngyógyításba kezd, és még a legocsmányabb sérülések is néhány óra alatt begyógyulnak. Ennek ellenére semmi speciális dolog nem kell a megölésükhöz, a hiedelmekkel ellentétben még csak ezüst sem kell hozzá. Elég az ütőerekre támadni, ahol nem állítható meg könnyen a vérzés, és mint minden más élőlény, ők is meghalhatnak a vérveszteségben, illetve a fejre vagy létfontosságú szervekre mért lövéseket sem élik túl.
Mivel két világ között ingáznak, szinte lehetetlen számukra, hogy normális életük legyen, de általában megtesznek minden tőlük telhetőt, sokan dolgoznak is alkalmilag végezhető munkakörökben, illetve a fiatalabbak akár iskolát is tudnak végezni magántanulóként. Sokan elszakadva élnek a családjuktól, azt elhitetve velük, hogy megszöktek vagy halottak, és igyekeznek elrejtőzni egykori szeretteik elől, míg mások beavatják őket a titkukba, és próbálják velük elfogadtatni a valóságot. A Mercy Falls-i falka tagjai közt nem egy érkezett más városból, államból vagy egyenesen országból, hogy itt kezdjen új életet, ahol még nem annyira ismerik.
Amikor farkassá változnak, az emberi gátlásaik eltűnnek, de nem viselkednek teljesen állatiasan. Az ösztöneik irányítják őket, de valamilyen szinten kapaszkodnak az emberi dolgaikba, így ha pontosan nem is, de fel tudják ismerni azokat a személyeket, akiket kedvelnek emberként, vagy éppen nem. Ebben a formában nem tudnak szavakkal kommunikálni, helyette viszont ott van nekik a telepátia, amivel más farkasoknak tudnak dolgokat közvetíteni. Ezt emberként már nem képesek megtenni. Akik emberként is indulatosak, azok farkasként különösen veszélyesek lehetnek a gátlások hiányában.
Ki lehet őket gyógyítani a harapottakhoz hasonló módszerrel, de nagyon magas a halálozási arány a próbálkozások alkalmával, és nagyon ritka, aki egyáltalán tudja, hogy ez lehetséges.
 
Farkasok
 
Ha egy vérfarkas ideje lejár, élete további részét farkasként tölti. A sima farkasoktól valamivel hosszabb életet élnek ebben a formájukban, az utolsó emberévtől számítva körülbelül tizenöt évet.
Nem tudnak többé emberré változni, akármennyire is legyen forró a nyár, az emberi érzéseket átveszik az állati ösztönök. Az emlékeikben valamennyire megmaradnak az emberéveik, ahogy a kötődés is bizonyos személyekhez, de már nem annyira erősen, mint régebben.
Kommunikálni úgyszintén telepatikusan tudnak, ezt a képességet nem vesztik el a végső átváltozásuk után sem, ahogy a gyorsabb gyógyulás is megmarad. Szintén érvényes, hogy addig nem kezdődik meg az öngyógyítás folyamata, amíg a seb vérzik.
Előfordul, hogy még ebben a formában is a város közelébe merészkednek, de konkrétan be általában nem mennek, hacsak valamelyiküknek eszébe nem jut egy háziállatot zsákmányként elejteni, de ez egyáltalán nem gyakori jelenség. Emberre ritkán támadnak, csak akkor, ha okuk van rá, egyébként nem kockáztatják, hogy az emberek - többnyire alaptalan - félelemből megöljék őket.
Rangok

Alfa - Esetünkben kettő van belőle, az egyikük idősebb, utolsó emberéveit tapossa, így hamar átváltozva farkasként könnyen tudja irányítani a falkát a téli időszakban, míg mellette egy másik, valamivel fiatalabb egyén áll, akinek még jónéhány éve van hátra, mielőtt elveszti emberi önmagát. Közös feladatuk a falka ügyeinek rendezése, az újoncok "betanítása", az engedélyük nélküli magánaikciók következményeket vonhatnak maguk után. Két olyan férfinak kell lennie, akik jó kapcsolatban állnak egymással, tapasztaltak, jó közösségi emberek és vezető szelleműek. Egymással egyenlő rangot töltenek be, viszont mikor mindketten egy alakban vannak, valamilyen szinten egymás alá- és fölérendeltjeivé válnak. Muszáj vérfarkasnak lenniük, sima farkasként nem tudnának hozzászólni az emberi ügyekhez, így akármelyiküknek is jár le az ideje, újra kell őket választani. - engedéllyel igényelhető!

Béta - Az alfák fő tanácsadói, illetve sok dologhoz elég az ő rábólintásuk is. Viszonylag tapasztaltnak kell lenniük, azaz néhány évet le kellett már húzniuk farkasként, és az sem hátrány, ha a tényleges életkoruk is felnőttre utal, de ennél fontosabb a viselkedésük. Jó csapatjátékosnak kell lenniük, ugyanis ha irányítani akkora mértékben nem is kell nekik, de van beleszólásuk a dolgokba. Kettő van belőlük, egymással teljes mértékben egyenlőek, egymással és az alfákkal is jó kapcsolatot kell ápoljanak. Szintén kötelezően vérfarkasok, amint nem tudnak emberré változni többet, leváltásra kerülnek. Inkább férfiak szoktak lenni, de egy-egy szívósabb nő is előfordult már a poszton. - engedéllel igényelhető!

Falkatag - Átlagos tagok, akik hozzátartoznak a közösséghez, de nem lehet beleszólásuk a dolgokba. Illetve lehet, ugyanis nincsenek elnyomva, de nem dönthetnek önállóan teljes falkát érintő dolgokról, ajánlatos legalább az egyik bétához fordulniuk a kérdéseikkel, azonban ha úgy adódik, az aktuálisan első kézben irányító alfával kell konzultálniuk. Lehetnek vérfarkasok és egyszerű farkasok is, akiknek már lejárt az ideje emberként. A leváltott alfák és béták automatikusan erre a szintre kerülnek, miután leszerelték őket.

Omega - Kegyvesztettek, akik ugyan a falka tagjai (teljes kirúgásról nem igazán szokás beszélni, ugyanis nem hiányoznak a fajon belüli ellentétek az emberekkel valón kívül), de valami olyat követtek el, hogy minden jogukat elvesztették. Ez lehet bármilyen árulás, ha az alfák a kitagadásra jutnak egy taggal kapcsolatban, az az omega szintre kerül. Nem túl gyakori, hogy valaki ide kerüljön, annak meg kell, hogy legyen a nyomós indoka. Közös vadászatokon legfeljebb a maradékot kapják meg, illetve általában árgus szemekkel figyelik minden mozdulatukat, ha esetleg újra eszükbe jutna, hogy elárulják a falkát. Ha egy tag konkrétan veszélyt jelent a falkára, az alfáknak jogában áll megölni őt.

Külsős - Akik ugyan vérfarkasok, de még nem találtak rá a falkára, esetleg más városból érkeztek ide ideiglenesen. A kapcsolatuk minden taggal semleges, amíg nem jelentenek veszélyt, azonban ha valaki huzamosabb éveket szeretne itt tölteni, ajánlott minél kevesebb időt töltenie ebben a státuszban, ugyanis nem jó magányos (vér)farkasnak lenni, ha éppen egy agresszívabb társ miatt az emberek akcióba lendülnek. Elvégre a farkas ereje a falkában van... 

 

 
Menü

Üdvözöllek Mercy Fallsban!

Az oldalon szerepjátékot találsz, fantasy témában. Történetünk a vérfarkasok köré épül, de kicsit sem a mindennapi megközelítésben. Ha felkeltettük az érdeklődésed, olvass bátran tovább!

 
Chat
 
Időjárás

Évszak: ősz
Átlaghőmérséklet: 15-25 °C

A nap még melegen süt, de előfordulnak kisebb záporok, zivatarok is, amiknek köszönhetően a hőmérséklet jelentősen leesik egy-egy alkalommal. Egyre gyakoribbak a hideg fuvallatok. Éjszakánként kifejezetten hűvös szelek fújnak.

 
Linkcsere

Ha szeretnél cserét kérni, bátran tedd meg a chatben. Egyedüli dolog, amit tudnod kell, hogy kizárólag szerepes oldalakkal cserélünk.

Szuperhős Akadémia ;;Rosenberg Lovas Kollégium ;; Cruel Island ;; School of New Hopes ;; Empire of Fantasy ;; Kayla Völgy II ;; ZombieLand ;; Nia UnderWorld ;; Ten Wolves' Woods ;;

 
Oldaldolgok

A történet alapkoncepcióját Maggie Stiefvater Mercy Falls farkasai című könyvsorozatából vettük kölcsön, de minden szükséges információt megtalálsz, és kicsit ki is egészítettük és saját képre formáltuk a világot. Az írások sajátok, kérdezés nélkül semmit ne másoljatok el az oldalról!

Oldalnév
Mercy Falls FRPG
Téma
 
szerepjáték
(urban fantasy)
Szerkesztők
 
Dahlia
Celia
Nyitás
2017.08. 31.
Credit

 
Glamour Factory >>
FuckinWay >>
Maggie Stiefvater >>
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

A karma és az asztrológia kapcsolata    *****    Engedd meg, hogy horoszkópod elkészítésével szabad választásodban segítségedre lehessek. Várlak a csillagjövõ oldalon!!!    *****    ♫ Vár Téged is az egyetlen magyar nyelvû, megbízható Zara Larssonnal foglalkozó forrás! ♫ ZL Hungary ♫ ZL Magyarország ♫    *****    WISE-VOGUE | MERT A DIVATBAN IS LEHETSZ BÖLCS! - ÚJ BLOG TERMÉKTESZTEKKEL, TIPPEKKEL, ÖTLETEKKEL A MINDENNAPOKRA    *****    Nettó Bruttó Bérkalkulátor 2018    *****    A HUN Tv kezet nyújt, Asztrológiai elõadásom az Élet Magazin mûsorában.    *****    INGYEN letölthetõ OSHO könyvek, ezoterikus olvasmányok, Asztrológia: tanácsadás, oktatás.    *****    ***Munkatársakat keresek kezdetben mellékjövedelemként / Napi 1-2 óra munkával, majd késõbb akár fõállásban is!***    *****    Ingyenes tanácsadás,rendeld meg a tetszésed szerinti elemzést és minden kérdésedre választ adok.Részletek az oldalon!    *****    Születési,baba,hold horoszkóp,elõrejelzés,párkapcsolati elemzés,fogamzási képlet! Ingyenes tanácsadás!Várlak!Kattints!    *****    Csillagászati ismeretek kézdõk és haladók részére. INGYENES ASZTRO-suli minden tanulni vágyónak!    *****    ** Portálépítés - G-Portál & HTML & CSS & Wordpress segítségek, kódok, sablonok, egyedi scriptek **    *****    ASHLEY TISDALE! Újra megnyitott az oldal! ASHLEY TISDALE! Újra megnyitott az oldal! ASHLEY TISDALE! ASHLEY TISDALE!    *****    CSILLAGKÉPEK - a fokok szimbólumai    *****    SELENA GOMEZ MAGYARORSZÁG - 6 ÉVE ONLINE - SELENA GOMEZ MAGYARORSZÁG - 6 ÉVE ONLINE - SELENA GOMEZ MAGYARORSZÁG    *****    JENNIFER LAWRENCE MAGYARORSZÁG JENNIFER LAWRENCE MAGYARORSZÁG JENNIFER LAWRENCE MAGYARORSZÁG JENNIFER LAWRENCE    *****    Minimálbér, garantált bérminimum és szakmai minimálbér 2018 évben - 4 és 6 órás részmunkaidõs foglalkoztatás bére!    *****    Minimálbér, garantált bérminimum és szakmai minimálbér 2018 évben - 4 és 6 órás részmunkaidõs foglalkoztatás bére!    *****    WISE-VOGUE | MERT A DIVATBAN IS LEHETSZ BÖLCS! - DIVATBLOG TERMÉKTESZTEKKEL, TIPPEKKEL, ÖTLETEKKEL A MINDENNAPOKRA    *****    ANEZKABLOG megnyitotta kapuit, ahol a valódi, õszinte életét, véleményét olvashatjátok el!